عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
اهلا ومرحبا بكم فى منتديات ميمو دريم الابداع والتميز

صاحبي الوحيد ادخل وشوف

كاتب الموضوعرسالة
Admin
المدير العام للمنتدي
المدير العام للمنتدي
Admin

صاحبي الوحيد ادخل وشوف Empty
مُساهمةموضوع: صاحبي الوحيد ادخل وشوف   صاحبي الوحيد ادخل وشوف Emptyالجمعة سبتمبر 12, 2008 8:57 pm

صاحبي الوحييييد خلاص أهو روخر هايعيش سعييييييد مع أجمل قلب فرحان أكييييد وهاحزن ليه منا كمااااااان غرقان في الحب و أتاري حبيبتة هيا حبيبتي و أنا مش داري يعيني يا غلبي و أتاري حبيبتي هيا حبيبته وأنا مش داري يعيني غلبيييي سألته إييييه أول حرف في اسمها قالي س و مجاش في بالي وقتها إن الحروف هيا الحروف وان الأسااااامي زى بعضهااااا و أتاري حبيبته هيا حبيبتي و أنا مش داري يا عيني يا غلبي طلبت منه أشوف حبيبته وقالي بكره نروح مكنتش أعرف إني هارجع كلي أسى و جروح طلبت منه أشوف حبيبته وقالي بكره نروح مكنتش أعرف إني هارجع كلي أسى و جروح شوفتها بصتلها شاورلها و ندهلها وقالها إني أنااااا صاحبوا الوحيد وان الليلة دي عندها راح تبقى عيد بمعرفة صاحب جديد هوا أناااا وفي عنيها كان باين سؤال ليه السكوووت جاوبتها ومن غير كلام أو حتى صوووت فهمتها إني أنا خايف يبان عليا شيء يجرح مشاعره ويكسره ومشيت بعيد أحسن أكيد من إن عشنها أخسره موقف رهيب خلاني أغيب عن وعيي واصرخ من الألم قلبي أتصدم حلمي أتهدم حتى الدموع صعبت عليها نفسها تنزل هادر نزلت مطر و ااه من القدر من حبها اااه من القدر خلاني أعيش و أحبها و أتاري حبيبته هيا حبيبتي و أنا مش داري يعيني يا غلبي و أااااه ااااااه

أتاري حبيبته هيا حبيبتــــــــــــي وأنـــــــــــا مش داري يعيني يا غلبي
https://mimo2dreem.mam9.com

صاحبي الوحيد ادخل وشوف
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-